Bewertungen von Tao Restaurant Leeuwarden

Neue Beurteilungen

5.0
marjan Yettefti de Schiffart
22 Juni 2026

heerlijk eten!

Ron Sinnema
21 Juni 2026

Best sushi in town ❀

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rixt
15 Juni 2026

De sushi was prima maar de gestoomde broccoli was teleurstellend (weinig smaak)

M
13 Juni 2026

Snelle correcte bezorging, weer heerlijk

Hhb
12 Juni 2026
H.Visser
11 Juni 2026

Heerlijk!

Mojo
10 Juni 2026

Prima sushi. Wel erg zout.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Birdy
6 Juni 2026

Lekker snel bezorgd en de sushi en de Vietnamese loempia’s waren weer voortreffelijk:)

Marieke
5 Juni 2026

Over het algemeen is de sushi van erg goede kwaliteit. Deze keer vonden we in de rolletjes erg weinig zalm en tonijn zitten. Het was echt kleiner dan anders.

Kim
1 Juni 2026

Prima eten en altijd een snelle bezorgingen

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron Sinnema
30 Mai 2026

Best sushi in town ❀

AgeJaap Visser
26 Mai 2026

Als ik sushi bestel altijd hier ,omdat ik weet dat dat altijd lekker en goed is .

Nelson
22 Mai 2026
Karel Anker
18 Mai 2026

Top jong niks op aan te merken

Femke
16 Mai 2026

Het was prima maar het eten was erg taai. Helaas niet het geld waard wat we ervoor hebben betaald:(

Lilian
16 Mai 2026
Peter Bernoster
15 Mai 2026

He tis elke keer weer een feestje om deze sushi te mogen eten!

Thomas
13 Mai 2026

Veel vaker besteld, altijd goed, dit keer was het toch extra lekker! Yusu!

Lilian
12 Mai 2026
Mw
11 Mai 2026

Snelle bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron Sinnema
10 Mai 2026
Syl
10 Mai 2026

Super

Estefany
10 Mai 2026
Linda
10 Mai 2026
Sanne
9 Mai 2026

Zoals altijd heerlijk sushi gegeten!

Mark
8 Mai 2026
Siebrecht Leijenaar
7 Mai 2026

top

Jos
2 Mai 2026

😁 Snelste bezorging ooit. Sneller dan ĂŹn het restaurant. Ik had de telefoon nog niet neergelegd .... đŸŁđŸ„—đŸœđŸ€

G.A.Welles
2 Mai 2026

Zoals gewoonlijk weer smullen van de pokebowl kip en fried beef maki, altijd vers en snel bezorgd door vriendelijke bezorger.

Trijntje
26 April 2026

Super lekker! Nog geen sushi gehad die deze overtreft!!!

Dirk Frowijn
26 April 2026

Helemaal top weer! Voor het eerst eens afgehaald. prijs kwaliteit voor afhaal super de foreleitjes sushi mijn favoriet!đŸ€€ En lekker genoeg wasabi en gember erbij smullen!

irene teepe
24 April 2026
Jho
23 April 2026

Geweldig. Snelle bezorging en heerlijke pokebowls, aanrader!

Ron Sinnema
19 April 2026

Best sushi in town!!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Pieter Tervoort
19 April 2026

De bezorger was zeker met zijn verkeerde been uit bed gestapt. Heel nors en er kon geen woord vanaf met bijvoorbeeld eet smakelijk. Jammer nog niet eerder meegemaakt bij jullie, zijn verder altijd vriendelijke bezorgers. Deze jongeman had ik nig niet eerder gezien en is ern slecht visitekaartje voor het bedrijf.

Erik-Jan
19 April 2026

Heerlijk! Zoals alrijd!

Alie
17 April 2026

Heerlijk gegeten

Linda
17 April 2026
Jordy
12 April 2026

Alles was goed, alleen de ebi fry aan de koude kant van wat ik normaal gewend ben

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

AlbertO
4 April 2026

Wederom keurig op tijd bezorgd én geweldig lekker!

Hans
4 April 2026

Zoals altijd weer perfect. Bezorger was op tijd en de sushi was heerlijk vers.

LN
1 April 2026

Weer prima en vlot

Mar
1 April 2026

Weer top, snel bezorgd en super lekker

Lilian
31 MĂ€rz 2026
Ron Sinnema
29 MĂ€rz 2026

Best sushi in town !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Alie
27 MĂ€rz 2026

Heerlijk gegeten Zoals altijd alles weer perfect

Lind
26 MĂ€rz 2026
Yang
26 MĂ€rz 2026
Jens
24 MĂ€rz 2026
Ron Sinnema
22 MĂ€rz 2026

Best Sushi in Town!!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Cora
20 MĂ€rz 2026

Sushi heerlijk. Had alleen de. Zeewier salade besteld en kreeg iets met alleen ijsbergsla met een beetje slasaus. Jammer.

T. van O.
18 MĂ€rz 2026

Ik vind de sushi hier heel erg lekker, maar vind het ook heel erg jammer dat vegetarische producten samen met vleesproducten worden verpakt.

Anoniem
10 MĂ€rz 2026

Wakadori don. De kip met teriyakisaus vond ik persoonlijk vlak van smaak. De rijst was niet vers. Het leek wel van een dag oud. Erg jammer. De banaan in panco was goed.

Ron Sinnema
7 MĂ€rz 2026

Best sushi in town!!!

Myr
4 MĂ€rz 2026

Heerlijk gegeten!!! Voor een maaltijd een portie die ruim voldoende is/Sla fijn gesneden en niet van die grote stukken/goed warm en ruim op tijd bezorgd.

lian
4 MĂ€rz 2026
Ron Sinnema
1 MĂ€rz 2026

Best sushi in town !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anna
1 MĂ€rz 2026

Altijd fijn om hier te eten of het eten op te halen, altijd goede service

Annie
28 Februar 2026

Altijd lekker!

Daniëlle Wegink
27 Februar 2026

Verkeerde bestelling geleverd. Gelukkig uiteindelijk wel goed opgelost.

José
26 Februar 2026

Wij hebben heerlijk gegeten, heerlijke sushi, de warme maaltijden zijn een aanrader, erg lekker. Alleen de kleine loempiaatjes zijn niet echt knapperig meer als je ze thuis eet, maar verder alles perfect.

Birdy
21 Februar 2026

De beste en lekkerste sushi van Leeuwarden.

Henk
20 Februar 2026
Jarik
17 Februar 2026
Jeanine Schukking
15 Februar 2026

Het was echt super lekker!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

mo
15 Februar 2026

bestelling was niet compleet miste een gerecht

Ron Sinnema
15 Februar 2026

Beste sushi van Leeuwarden !!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A. Verbeek
15 Februar 2026

De bestelling stond al klaar en we hebben heerlijk gegeten van de (glutenvrije) sushi! Fijn dat er rekening mee gehouden wordt đŸ‘đŸ»

F
15 Februar 2026

Echt bizar lekker altijd! Bezorging ook top! Elke keer weer. Love it 😍

Kim
14 Februar 2026
Menno
12 Februar 2026

Was weer heerlijk, top

S. B.
10 Februar 2026

Eigenlijk altijd goede kwaliteit van jullie gewend. Echter vond ik de Black Pepper Beef met maar 2 stukjes paprika deze keer erg magertjes...

Sebastiaan
9 Februar 2026
Ron Sinnema
8 Februar 2026

Beste sushi van Leeuwarden !!

Piet Dalstra
6 Februar 2026

Wederom heerlijk

Ron Sinnema
1 Februar 2026
Ronald vd molen
31 Januar 2026

Dochter was weer zeer blij. En het was er ook binnen half uur.

Ann
31 Januar 2026

Snelle service

Appie
31 Januar 2026

Geweldig lekker.

Alie Tuinhof
25 Januar 2026

Was weer heerlijk zoals altijd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ron Sinnema
25 Januar 2026

Best in town !!

Trijntje
25 Januar 2026

Gewoon super lekker

Chris
23 Januar 2026

2 verschillende poke bowl besteld. Helaas was alles te koud, waardoor de smaak erg vlak was. Normaal gesproken alles hier top. Dus dit is een uitzondering. Maar dat mag ook vermeld worden

El
18 Januar 2026
Wim
18 Januar 2026
Hh
17 Januar 2026
Myrthe
17 Januar 2026

Heel lekker en snel bezorgd

Birdy
16 Januar 2026

Heerlijk, dit was de tweede keer en we zijn erg enthousiast over de smaak en zullen vanaf nu hier gaan bestellen.

M
14 Januar 2026

Heerlijk! Snel bezorgd, heerlijk verse sushi, 1+1 aktie helemaal top

Hans
5 Januar 2026

Mooi op tijd bezorgd en heerlijke sushi weer! Aardige bezorger.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Max
4 Januar 2026

Ja gewoon top

Doris Lotte de Vries
4 Januar 2026
Satiesh
2 Januar 2026
Ron Sinnema
1 Januar 2026
Junior
1 Januar 2026

Voor oudjaarsavond sushi besteld: zeer verrast van de proefbare betere kwaliteit van het eten vergeleken met andere sushi leveranciers. Het was al een tijdje geleden dat ik bij heb besteld: duidelijke verbetering te proeven! Vanaf nu ga ik vaker bestellen!

Birdy
31 Dezember 2026

Zojuist absoluut de beste lekkerste sushi en noodlegerechten van Leeuwarden gegeten!

Bartje
30 Dezember 2026
Hammie Leemburg
29 Dezember 2026

Goede kwaliteit.Voor herhaling vatbaar!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Adrian
29 Dezember 2026
Vera van Asperen
27 Dezember 2025