Bewertungen von Tao Restaurant Leeuwarden
Neue Beurteilungen
marjan Yettefti de Schiffart
heerlijk eten!
Ron Sinnema
Best sushi in town â€ïž
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Rixt
De sushi was prima maar de gestoomde broccoli was teleurstellend (weinig smaak)
M
Snelle correcte bezorging, weer heerlijk
Hhb
H.Visser
Heerlijk!
Mojo
Prima sushi. Wel erg zout.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Birdy
Lekker snel bezorgd en de sushi en de Vietnamese loempiaâs waren weer voortreffelijk:)
Marieke
Over het algemeen is de sushi van erg goede kwaliteit. Deze keer vonden we in de rolletjes erg weinig zalm en tonijn zitten. Het was echt kleiner dan anders.
Kim
Prima eten en altijd een snelle bezorgingen
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ron Sinnema
Best sushi in town â€ïž
AgeJaap Visser
Als ik sushi bestel altijd hier ,omdat ik weet dat dat altijd lekker en goed is .
Nelson
Karel Anker
Top jong niks op aan te merken
Femke
Het was prima maar het eten was erg taai. Helaas niet het geld waard wat we ervoor hebben betaald:(
Lilian
Peter Bernoster
He tis elke keer weer een feestje om deze sushi te mogen eten!
Thomas
Veel vaker besteld, altijd goed, dit keer was het toch extra lekker! Yusu!
Lilian
Mw
Snelle bezorging
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ron Sinnema
Syl
Super
Estefany
Linda
Sanne
Zoals altijd heerlijk sushi gegeten!
Mark
Siebrecht Leijenaar
top
Jos
đ Snelste bezorging ooit. Sneller dan ĂŹn het restaurant. Ik had de telefoon nog niet neergelegd .... đŁđ„đđ€
G.A.Welles
Zoals gewoonlijk weer smullen van de pokebowl kip en fried beef maki, altijd vers en snel bezorgd door vriendelijke bezorger.
Trijntje
Super lekker! Nog geen sushi gehad die deze overtreft!!!
Dirk Frowijn
Helemaal top weer! Voor het eerst eens afgehaald. prijs kwaliteit voor afhaal super de foreleitjes sushi mijn favoriet!đ€€ En lekker genoeg wasabi en gember erbij smullen!
irene teepe
Jho
Geweldig. Snelle bezorging en heerlijke pokebowls, aanrader!
Ron Sinnema
Best sushi in town!!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Pieter Tervoort
De bezorger was zeker met zijn verkeerde been uit bed gestapt. Heel nors en er kon geen woord vanaf met bijvoorbeeld eet smakelijk. Jammer nog niet eerder meegemaakt bij jullie, zijn verder altijd vriendelijke bezorgers. Deze jongeman had ik nig niet eerder gezien en is ern slecht visitekaartje voor het bedrijf.
Erik-Jan
Heerlijk! Zoals alrijd!
Alie
Heerlijk gegeten
Linda
Jordy
Alles was goed, alleen de ebi fry aan de koude kant van wat ik normaal gewend ben
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
AlbertO
Wederom keurig op tijd bezorgd én geweldig lekker!
Hans
Zoals altijd weer perfect. Bezorger was op tijd en de sushi was heerlijk vers.
LN
Weer prima en vlot
Mar
Weer top, snel bezorgd en super lekker
Lilian
Ron Sinnema
Best sushi in town !!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Alie
Heerlijk gegeten Zoals altijd alles weer perfect
Lind
Yang
Jens
Ron Sinnema
Best Sushi in Town!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Cora
Sushi heerlijk. Had alleen de. Zeewier salade besteld en kreeg iets met alleen ijsbergsla met een beetje slasaus. Jammer.
T. van O.
Ik vind de sushi hier heel erg lekker, maar vind het ook heel erg jammer dat vegetarische producten samen met vleesproducten worden verpakt.
Anoniem
Wakadori don. De kip met teriyakisaus vond ik persoonlijk vlak van smaak. De rijst was niet vers. Het leek wel van een dag oud. Erg jammer. De banaan in panco was goed.
Ron Sinnema
Best sushi in town!!!
Myr
Heerlijk gegeten!!! Voor een maaltijd een portie die ruim voldoende is/Sla fijn gesneden en niet van die grote stukken/goed warm en ruim op tijd bezorgd.
lian
Ron Sinnema
Best sushi in town !!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anna
Altijd fijn om hier te eten of het eten op te halen, altijd goede service
Annie
Altijd lekker!
Daniëlle Wegink
Verkeerde bestelling geleverd. Gelukkig uiteindelijk wel goed opgelost.
José
Wij hebben heerlijk gegeten, heerlijke sushi, de warme maaltijden zijn een aanrader, erg lekker. Alleen de kleine loempiaatjes zijn niet echt knapperig meer als je ze thuis eet, maar verder alles perfect.
Birdy
De beste en lekkerste sushi van Leeuwarden.
Henk
Jarik
Jeanine Schukking
Het was echt super lekker!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
mo
bestelling was niet compleet miste een gerecht
Ron Sinnema
Beste sushi van Leeuwarden !!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
A. Verbeek
De bestelling stond al klaar en we hebben heerlijk gegeten van de (glutenvrije) sushi! Fijn dat er rekening mee gehouden wordt đđ»
F
Echt bizar lekker altijd! Bezorging ook top! Elke keer weer. Love it đ
Kim
Menno
Was weer heerlijk, top
S. B.
Eigenlijk altijd goede kwaliteit van jullie gewend. Echter vond ik de Black Pepper Beef met maar 2 stukjes paprika deze keer erg magertjes...
Sebastiaan
Ron Sinnema
Beste sushi van Leeuwarden !!
Piet Dalstra
Wederom heerlijk
Ron Sinnema
Ronald vd molen
Dochter was weer zeer blij. En het was er ook binnen half uur.
Ann
Snelle service
Appie
Geweldig lekker.
Alie Tuinhof
Was weer heerlijk zoals altijd
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Ron Sinnema
Best in town !!
Trijntje
Gewoon super lekker
Chris
2 verschillende poke bowl besteld. Helaas was alles te koud, waardoor de smaak erg vlak was. Normaal gesproken alles hier top. Dus dit is een uitzondering. Maar dat mag ook vermeld worden
El
Wim
Hh
Myrthe
Heel lekker en snel bezorgd
Birdy
Heerlijk, dit was de tweede keer en we zijn erg enthousiast over de smaak en zullen vanaf nu hier gaan bestellen.
M
Heerlijk! Snel bezorgd, heerlijk verse sushi, 1+1 aktie helemaal top
Hans
Mooi op tijd bezorgd en heerlijke sushi weer! Aardige bezorger.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Max
Ja gewoon top
Doris Lotte de Vries
Satiesh
Ron Sinnema
Junior
Voor oudjaarsavond sushi besteld: zeer verrast van de proefbare betere kwaliteit van het eten vergeleken met andere sushi leveranciers. Het was al een tijdje geleden dat ik bij heb besteld: duidelijke verbetering te proeven! Vanaf nu ga ik vaker bestellen!
Birdy
Zojuist absoluut de beste lekkerste sushi en noodlegerechten van Leeuwarden gegeten!
Bartje
Hammie Leemburg
Goede kwaliteit.Voor herhaling vatbaar!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.